söndag 1 september 2013

Det här med att ha september.


Då var det redan första september och nu kan man väl inte säga annat än att hösten är här va? I år känner jag mig dock riktigt redo och rustad för höst och mörker, kanske för att sommaren har varit så fantastisk? Sommaren 2013 kan jag leva länge på!
 
Det blev visst ett ofrivilligt blogguppehåll här inne. Redan i torsdags hade jag lite känningar av ryggen som ofta ställer till det för mig (min rygg har alltid varit av det klenare slaget, men tre graviditeter på fem år har absolut satt sina spår det också), men jag var fortfarande övertygad om att det skulle försvinna obemärkt, så jag sprang på stan och letade efter det sista i klädväg inför lördagens bröllop som vi var bjudna på. På fredag morgon vaknade jag och kunde med nöd och näppe ta mig ur sängen. På lördag kunde jag inte ens det.
Inte direkt så jag hade tänkt spendera min helg (hur surt är det inte att ligga nerbäddad med ryggsmärtor istället för att mingla och ha det fint på bröllop?) Jaja, jag är inte bitter. Bara fast besluten att få ordning på min rygg en gång för alla! 
Idag är jag i alla fall något bättre - det vill säga, jag tar mig ur sängen även om jag fortfarande inte kan gå riktigt upprätt - och jag hoppas att det är på väg åt rätt håll nu.
 
Men höst var det va? Jag är redo!

2 kommentarer:

  1. Älskar den där bilden, fantastisk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! <3 Det är ju så roligt att leka med olika "Alfapet-bilder" :)

      Radera